English | עברית
תזונה בריאה אחרי לידה
Created by Nir Ramati in 06/02/2013 16:19:28


ירידה במשקל בעזרת תזונה בריאה


מיד לאחר הלידה מתמודד גוף האישה עם מאמצים גופניים, הנקה וסדר יום לא שגרתי. הטיפול בתינוק לא מאפשר שנת לילה ארוכה או יקיצה בשעה קבועה. קשה לנהל סדר יום קבוע ולדבוק בתפריט שמבוסס על 3 ארוחות ביום כאשר סדר היום משתנה כל הזמן. על אף כל הקשיים היולדת מבקשת להשיל במהרה את הקילוגרמים שהוסיף ההיריון לגופה, ולחזור ללבוש את הבגדים הרגילים. אורח חיים בריא שמורכב מתזונה מאוזנת ופעילות גופנית קבועה הוא מתכון בטוח לירידה במשקל, חיזוק הגוף והקניית הרגלים בריאים לכל בני המשפחה. בישול בריא הוא הצעד הראשון לקראת אורח חיים בריא. אם רק תנסו תגלו במהרה כי מוצרי מזון טבעיים או אפילו סבון טבעי, הרבה יותר טובים. כאשר האוכל עשיר בסיבים תזונתיים תחושת השובע מתמשכת זמן רב יותר ואפשר לאכול הרבה פחות.  


ירידה מהירה במשקל

ממש כמו שלא עלית במשקל בתוך חודש אחד כך גם לא ניתן להשיל את כל הקילוגרמים המיותרים בתוך זמן קצר. הסבלנות הכרחית לכל אורך הדרך, אין כל סיבה לכעוס או להוריד את כמות הקלוריות היומית בצורת דרסטית. גוף האישה מצליח לחזור לתפקוד תקין ולהגיע לאיזון הורמונלי רק לאחר מספר חודשים. הריון, לידה והנקה גוזלים מגוף האישה משאבים רבים. בישול בריאות שמכיל את כל אבות המזון הוא הדרך היחידה בה ניתן להשיל את המשקל העודף ולחזק את הגוף באחד. ההיריון מרוקן את כל מצבורי המינרלים והוויטמינים בגוף האישה, בכדי לשקם את הגוף ולחזק אותו יש להכיל בתפריט מזון עשיר בוויטמינים, להוסיף תוספי תזונה ולהעניק לו מנוחה רבה. אמבטיות חמות עם סבון טבעי מומלצות לאחר פעילות גופנית ובסוף כל יום עמוס.


הנקה מסייעת לירידה במשקל

דיאטניות רואות בהנקה דבר חיובי. אימהות מניקות מצליחות להעניק לתינוק תזונה עשירה ולרדת במשקל מהר יותר. אך חשוב לציין כי במהלך ההנקה אין כל צורך לאכול בשביל 2. נשים שרואות בהנקה תירוץ להמשיך לצרוך כמויות גדולות של מזון לא יצליחו להוריד במשקל אלא רק לעלות. במקרים בהם ההנקה מעוררת תיאבון מוגבר כדאי לשקול לוותר עליה או להירגע בתוך אמבטיה חמה עם סבון טבעי. אורח חיים בריא ושלו חיוני במיוחד במהלך ההנקה. חלב האם יהיה הרבה יותר מזין ואיכותי כאשר התזונה של האישה מורכבת מרכיבים בריאים וטריים. בכדי לעשות זאת יש להמעיט בצריכת מאכלים עתירי שומן ולהעשיר את התפריט בפירות, ירקות, דגנים מלאים וסיבים תזונתיים. 

תפריט ללא פחמימות

נשים רבות סבורות כי הפחמימות הן האויב האכזר שלא מאפשר להן ירידה במשקל. אכילת פחמימות מורכבות כמו אורז מלא או פסטה מחיטה מלאה נחוצה לכל הדעות. בתקופה בה גוף האישה זקוק לאנרגיה לא כדאי יהיה למנוע ממנו רכיבי מזון כה עשירים. פחמימות ריקות כמו קמח לבן או סוכר לבן אפשר להוריד מהתפריט ללא כל חשש.  תזונה בריאה היא הרבה יותר מבישול בריא, היא דרך חיים. אורח חיים בריא דוגל בשימוש במוצרי מזון טבעיים, סבון טבעי, בדים טבעיים, חומרי ניקוי נטולי כימיקלים ורעלים ועוד.



חזור »
מוצרים במבצע
Featured Products

חסה ערבית - arab lettuce

Product Image
מחיר ל יחידה: 5.90
לפרטים נוספים

סל ירקות אורגניים גדול

Product Image
מחיר ל סל 13 מוצרים: 125.00
לפרטים נוספים

פריכיות אורז - rice cakes

Product Image
מחיר ל אריזה: 5.99
לפרטים נוספים

לחם דגנים קל - grain bread

Product Image
מחיר ל כיכר: 12.99
לפרטים נוספים

פלפל אדום - red pepper

Product Image
מחיר ל קילו: 8.90
לפרטים נוספים

אבוקדו אורגני - avocado

Product Image
מחיר ל קילו: 9.00
לפרטים נוספים

12 ביצי חופש אורגניות

Product Image
מחיר ל : 16.99
לפרטים נוספים

פטרוזליה שורש - root parsley

Product Image
מחיר ל צרור 3 יחידות: 7.90
לפרטים נוספים

סל פירות וירקות אורגניים גדול

Product Image
מחיר ל סל: 135.00
לפרטים נוספים

שמן זית כתית טהור אורגני - Organic Extra Virgin O

Product Image
מחיר ל בקבוק: 36.99
לפרטים נוספים

 


© אור-גני    מעוניינים להירשם? טלפון: 08-9791616 פקס: 08-9791818    דוא"ל: info@or-gani.org.il   כתובת למשלוח דואר: ת.ד 34488 ירושלים

   
הקמת אתר   |   פרסום בגוגל - מרקטיזם   |   עוצב ע"י

Your cart is currently empty.