English | עברית
בריאות באמצעות אומגה 3 ומזון אורגני
Created by Nir Ramati in 20/01/2016 09:09:47





אומגה 3 וחומצות שומן חשובות מאוד לבריאות הגוף.
לילדים: אומגה 3 חשובה להתפתחות המוח ולפיתוח יכולת למידה.
למבוגרים:  אומגה 3 תורמת רבות לבריאות הגוף, ולתפקודו התקין:
•    מפחיתה את הסיכוי של האדם ללקות במחלות בלב
•    מעלה את מצב רוחו של האדם, ומסייעת לטפל בבעיות דיכאון
•    מסייעת בטיפול בדלקות שונות בגוף האדם
•    מפחיתה את הסיכוי לחלות באלצהיימר או בדמנציה.

כיום יש בשוק הרבה מוצרים של אומגה 3 וחומצות שומן. לרוב, יהיו אלו כמוסות שהופקו מדגים. אין זה מספיק לגוף לקבל את מה שהוא צריך מכמוסות. כדי להיות בריאים יש לקבל את כל חומרי הבניין של הגוף מהמזון שאנחנו אוכלים.

אי אפשר לבסס בריאות על כמוסות של תוספי תזונה

כאשר קבלת תוספי התזונה מתבססת על כמוסות, זהו לא מצב טוב. הדרך הטובה ביותר עבור הגוף לקבל את תוספי התזונה להם הוא זקוק, היא על ידי אכילת מזון בריא. לכן, יש להפסיק לצרוך ג'אנק פוד, ולהתחיל לאכול פרות וירקות, ומוצרי דגים. על התזונה להיות בריאה ומאוזנת.

איזה מזון מכיל אומגה 3 וחמצות שומן?

כדי שהגוף יקבל בצורה הטובה ביותר אומגה 3 וחומצות שומן, יש לאכול מזונות שמכילים חומרים אלו. אילו מזונות כדאי לאכול?
דגים - חלק ניכר מכמוסות אומגה 3 מופקות משמן דגים. מומלץ לאכול דגי סלמון, או דגי טונה. אפשר לאכול טונה מתוך קופסת שימורים ולקבל אומגה 3. גם סרדינים הנמכרים בקופסאות שימורים עשירים באומגה 3.
ירקות -  ישנם ירקות המכילים אומגה 3 וחומצות שומן, ומומלץ לשלב אותם בתפריט היומי. ירקות מומלצים הם: תרד, דלורית, פולי סויה, גמבה, כרוב ניצנים, אגוזי מלך, פשתן וזרעי צ'יה.

החשיבות של אכילת פרות וירקות אורגניים:

הפרות והירקות הנמכרות בחנויות מלאות בריסוס, ובחומרי הדברה מזיקים. על מנת לגרום לכך שהערכים התזונתיים יספגו היטב בגוף שלנו, מומלץ להתחיל לאכול פרות וירקות אורגניים, שגדלו בצורה טבעית ללא ריסוס.
בחקלאות המודרנית מזריקים לפרות ולירקות אנטיביוטיקה, הורמונים, וחומרים שונים. חומרים אלו גורמים להפחתה בערך התזונתי של הפרי והירק.
לכן, כאשר אנו אוכלים פרות וירקות אורגנים, אנו נקבל יותר ערכים תזונתיים, מאשר הפרות והירקות הלא אורגניים. אין להשוות בין הערך התזונתי שיש בירקות אורגניים, לבין ירקות עלים שעברו ריסוס והדברה.
כאשר אנו רוצים לקבל אומגה 3 וחומצות שומן בצורה הבריאה ביותר, מומלץ לאכול פרות וירקות אורגניים.

הצעה לתפריט בריא המשלב ארוחת דגים וירקות אורגניים

ארוחת בוקר

•    קערה של דייסת קוואקר
•    ביצה קשה
•    קופסא של קוטג' דל שומן, או גבינה לבנה רזה
•    קערה גדולה מלאה בסלט של ירקות אורגניים טריים: חסה, כרוב, מלפפון, עגבניה, פלפל, גזר חי, נבטים. מומלץ להוסיף לסלט זרעי פשתן.

ארוחת צהריים

•    צלחת אורז מלא אורגני
•    קערה של ירקות אורגניים מאודים: דלורית, בטטה, גזר, תפוחי אדמה, בצל, קישוא, דלעת
•    קערה גדולה מלאה בסלט של ירקות אורגניים טריים: חסה, כרוב, מלפפון, עגבניה, פלפל, גזר חי, נבטים. מומלץ להוסיף לסלט זרעי פשתן
•    עוף אפוי בתנור עם עשבי תיבול אורגניים.

ארוחת ערב

•    מרק ירקות אורגניים
•    דג סלמון אפוי עם עשבי תיבול אורגניים
•    צלחת אורז מלא אורגני.




חזור »
מוצרים במבצע
Featured Products

תפוח גאלה - gala apple

Product Image
מחיר ל : 19.90
לפרטים נוספים

בננה - banana

Product Image
מחיר ל קילו: 10.40
לפרטים נוספים

שמן זית כתית טהור אורגני - Organic Extra Virgin O

Product Image
מחיר ל בקבוק: 36.99
לפרטים נוספים

לחם דגנים קל - grain bread

Product Image
מחיר ל כיכר: 12.99
לפרטים נוספים

סל ירקות אורגניים גדול

Product Image
מחיר ל סל 13 מוצרים: 125.00
לפרטים נוספים

12 ביצי חופש אורגניות

Product Image
מחיר ל : 16.99
לפרטים נוספים

אבוקדו אורגני - avocado

Product Image
מחיר ל קילו: 9.00
לפרטים נוספים

חסה ערבית - arab lettuce

Product Image
מחיר ל יחידה: 5.90
לפרטים נוספים

כרוב לבן - white cabbage

Product Image
מחיר ל קילו: 9.30
לפרטים נוספים

פסטה אורגנית - pasta

Product Image
מחיר ל : 5.99
לפרטים נוספים

 


© אור-גני    מעוניינים להירשם? טלפון: 08-9791616 פקס: 08-9791818    דוא"ל: info@or-gani.org.il   כתובת למשלוח דואר: ת.ד 34488 ירושלים

   
הקמת אתר   |   פרסום בגוגל - מרקטיזם   |   עוצב ע"י

Your cart is currently empty.